יום שלישי, 31 במאי 2011

ימי שישי עם אימא

איך אני אוהבת את ימי שישי עם אימא. תמיד אנחנו מוצאות לעצמינו משהו נחמד לעשות. אם זה ללכת לשוק ביפו או לעשות ארוחת בוקר או ללכת לסרט. אני אוהבת את השעות האלה עם אימא. זה נותן לנו זמן איכות וזה פשוט עושה לי את היום. זה לא סתם להיות בבית ולאכול את האוכל שאימא הכינה, שהוא טעים עד מאד, אלא גם לעשות משהו מיוחד בשביל אימא, גם שתרגיש קצת התפנקות. למה לא? הכי מגיע לה שבעולם! אז בשישי הקרוב אני ואימא הולכות לקורס של דפוס משי. אין לי מושג מאיפה היא מוצאת רעיונות כאלה מקוריים ומעניינים לעשות אבל היא תמיד מוצאת.

אז בעצם בקורס דפוס המשי אנחנו נדפיס על חולצות בעזרת השיטה של דפוס משי. האיכות של ההדפסה של דפוס משי היא יותר איכותית ולפיכך היא גם עולה בהתאם, אבל את החולצות שנכין נביא מתנות לבני משפחה וחברים. אז גם אנחנו לומדות משהו חדש ועושות משהו חדש ביחד שאף פעם לא עשינו וגם נרוויח מזה מתנות לאלו שאנחנו אוהבות.

ההדפסה על החולצה הראשונה בעזרת הדפסת דפוס משי הייתה לא קלה אבל לאחר מכן התחלנו אני ואימא להבין את הרעיון והתחלנו להדפיס על חולצות בקצב. זה היה ממש כיפי ומרגיע והיו לנו הרבה רעיונות מקוריים ומדליקים. התאמנו את החולצות לאותם האנשים שרצינו לתת להם אותן. כל חולצה תאמה לאדם לפי המידה שלו וההדפסה תאמה לאופי שלו ולטעם האישי שלו.

היינו מרוצות עד מאד מכול היום העמוס והמהנה שהיה לנו. מי היה מאמין שיש דבר כזה מיוחד שנקרא דפוס משי. איך לא יותר אנשים מכירים את התחום? בכל אופן אני ממליצה לכם בחום. וכמובן המון תודה לאימא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה