יום ראשון, 22 במאי 2011

מי אמר שאין מתנות בחינם?

אני הכי אוהבת את המתנות הקטנות שתמיד אתה מקבל בסוף כל אירוע. תמיד כל הצ'ופרים והמתנות זה באמת מה שקונה אותי אם אני הולכת לאירוע שיווקי של חברה כזו או אחרת או עמותה כזו או אחרת. לא ממזמן הייתי באירוע שיווקי של אחת חברות המזון והיה ממש כיף. הם הגישו ארוחת בוקר ענקית שכללה כל מיני לחמים וגבינות וקורנפלקס עם חלב וחטיפי גרנולה ועוגות ועוד מתוקים ואחרי ארוחת הבוקר הקרינו סרט- ממש את אחד הסרטים שמופיעים בבית הקולנוע והכול היה ממש בחינם. והדבר הכי כיף היה שבסוף האירוע תלו על שלט מעין מגנטים לאירועים שכאלה עם התמונות שלנו מהיום כיף הזה.

אני מתה על מגנטים לאירועים. אם האיכות של המגנטים היא טובה אז התמונה יכולה להישאר שנים וזה קישוט ממש יפה למקרר וזה גם מגנט למקרר שזה תמיד שימושי ככה שאני יכולה לתלות את לוח שעות של מועדון הספורט שלי. אז ישר איך שבאתי הביתה שמתי את המגנט של המקרר וקיוויתי שהתמונה לא תדהה כעבור חודשיים כי אם לא תדהה תוך חודשיים אלו אז כנראה שהמגנט עשוי מטיב טוב וזה יחזיק שנים.

מי המציא את הרעיון של מגנטים לאירועים? זו פשוט המצאה גאונית. יש לי עוד כמה אירועים שיווקים כאלה. אין לי מושג איך אני תמיד שומעת על האירועים האלה ומצליחה להירשם בין הראשונות ולהשתתף באירועים. פעם הייתי גם באירוע שכלל ארוחת בוקר אומנם קצת יותר צנועה והיה מופע סטנד אפ של אחת הקומיקאיות המצליחות בארץ. זה היה יום ממש מוצלח. ושוב כמובן בסוף היום חילקו את אותם מגנטים שנועדו לאירועים מסוג זה, את אותם מגנטים לאירועים.

המקרר שלי הוא כבר אוסף של מגנטים לאירועים והאוסף רק גדל וגדל. אבל כמובן שאין אני מתלוננת. אשמח לעוד אירועים שיווקים בחינם שבסופם אקבל מגנטים לאירועים בתור מזכרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה