יום שלישי, 24 במאי 2011

מקום בגלגלצ

אין מקום שאני אוהבת יותר להיות בו מאשר אולפן הקלטות שלי. בניתי לא ממזמן אולפן הקלטות בבית ואני כל כך מרוצה ממנו ואני שם רוב שעות היום מקליטה חומרים שלי ושל מעגל הלקוחות שבניתי לעצמי. אני כל כך מרוצה. הציוד עלה לא זול והיה די קשה להרכיב את הכול וגם להבין איך להפעיל את התוכנה במחשב אבל אחרי שהסתדר לי הכול אז התחלתי לתקתק עבודה והקלטתי מלא חומרים שלי ושל לקוחות שלי.

אני ממש מרוצה מהרעיון שלי לבנות לי אולפן הקלטות בבית. הייתי משקיעה מלא כסף באולפני הקלטות חיצוניים וזה סתם עלה לי מלא כסף אז חשבתי איזה כיף אם יהיה לי אולפן הקלטות שיהיה רק שלי ושיהיה זמין לי עשרים וארבע שעות ככה שאוכל לחסוך כסף רב. אז הלכתי על הרעיון ואני לא מתחרטת לשנייה. אומנם היה קצת סרט להקים הכול וזה לקח מלא זמן אבל ההשקעה הייתה כל כך שווה ועכשיו אני אפילו מתחילה להכניס את כל ההוצאות ואני כל יום מגדילה את מעגל הלקוחות שלי.

איזה כיף שמצאתי את המקום שלי. גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כספית. כבר הוצאתי לעצמי דמו ואני מתחילה לשווק בגלגלצ ואני בטוחה שברגע שזה יגיע לפליי ליסט אני ישר אהפוך לאחת הזמרות היותר חזקות בישראל. ויש לי גם לקוחות ממש מוכשרים אז בטוחה שגם אולפן הקלטות שלי יתפוס שם ואז רק יבואו עוד ועוד אמנים ואהיה לאימפריה.

טוב קצת מוקדם לזה עדיין אבל טוב שיש יעדים ויש לאן לשאוף. בינתיים אני ממש מרוצה מ- אולפן הקלטות שבניתי לעצמי בכוחות עצמי. מי היה מאמין שאכן חלומות מתגשמים. הכי חשוב רק לעשות צעד אחר צעד ולהעריך את חשיבותו של אותו צעד קטן שבדרך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה