יום שני, 2 במאי 2011

זה מה שנשאר ..

איזה כיף! יום הסטודנט עוד מעט מגיע. כל כך נהניתי שנה שעברה. בטוחה שהשנה יהיה לא פחות טוב. הפעילויות וההופעות בקמפוס כבר מתחילות מהצהריים. מגנטים ההופעות האלו! יש הופעות של היהודים, גבע אלון, עלמה זוהר, מארש דונדורמה, שלום חנוך ובמופע המרכזי ריטה מארחת את עברי לידר.

חוץ מההופעות יש מלא דוכנים מדליקים של עגילים בחמישה שקלים, חולצות עם הדפסים משוגעים, דוכנים של קרפים, ומפל שוקולד ופיצה ונקניקיות. לפעמים יש גם כל מיני הגרלות ומתקני בלון לקפיצה ואף עמדות של תספורת ופאן בחינם. שנה שעברה גילתי גם מקום לצילאוט מגניב והיו שם מספר צלמים שלאורך כל היום צילמו אנשים וכל חצי שעה בערך הם הוציאו מגנטים על לוח עם כל התמונות שצולמו.

אותם מגנטים מלווים אותי עד היום. תליתי אותם על המקרר וכל בוקר כאשר אני פוחתת את המקרר כדי להכין לי את הקפה של הבוקר אני רואה את אותם מגנטים וזה עושה לי כל כך טוב על הלב. יש לי מגנט אחד של תמונה עם אחי על הדשא, מגנט אחר עם תמונה של חברתי הטובה ורד ויש לי עוד תמונה של כל החבורה שבילנו יחדיו ביום הסטודנט.

כל כך כיף להיזכר ביום הזה. במיוחד עכשיו כשסיימתי ללמוד, אך אני מתעקשת בכל שנה ושנה להמשיך ללכת וליהנות מחוויה הסטודנטיאלית שהקמפוס הציע לי. מקווה שגם השנה בסופו של הערב אוכל לצאת עם מספר מגנטים חדשים שאוכל לתלות על המקרר ולהיזכר בימים נוסטלגיים מחיי הסטודנטיאליים. בכלל תמיד כיף להיפגש עם האנשים שהיו כה קרובים אלי בתקופת הלימודים אבל החיים האמיתיים הרחיקו אותנו אלו מאלו. אין כמו מגנטים מגניבים לזכור אירועים משמחים ומרגשים. מעין מפגשי איחוד על מגנט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה