יום רביעי, 1 ביוני 2011

אני מצילה חיים

איך אני שמחה שאני מתנדבת ב"צער בעלי חיים". אני מרגישה שאני עושה משהו חיוני עם החיים שלי ושאני עוזרת ולא מבלה את ימי לריק. הכלבים והחתולים שמגיעים אלינו הם כל כך קטנים וחמודים וחסרי ישועה ואנחנו לוקחים אותם אלינו ומאמצים אותם לחיקנו ומטפלים בהם ונותנים להם חום ואהבה וגם מים ואוכל ושמיכות לחימום. אני כל כך אוהבת את "צער בעלי חיים". הפעילות שהם עושים היא כה חשובה, היא מצילה חיים, שאין יותר חשוב מזה. חוץ מהסיפוק האדיר שאני מקבלת מעצם התנדבותי ב"צער בעלי חיים" מדי שנה אני מקבלת גם לוחות שנה של חתולים וכלבים מתקתקים וזה ממש עושה לי את כל השנה.

לוחות שנה אלו מציגים תמונות של חתולים וכלבים לרוב בפוזות שונות ומשונות. לעיתים נוגעות ללב ולעיתים מצחיקות ומשעשעות. אני אוהבת להעניק את לוחות שנה אלו למשפחה וחברים וכשאני מוסרת להם לוחות שנה אלו אני גם מסבירה להם על החשיבות של" צער בעלי חיים" וכמה הם יוכלו לעזור אם הם רק יתנדבו שעתיים בשבוע. חברה שלי אכן הסכימה איתה שהחשיבות של צער בעלי חיים היא כה רבה וכיום היא מתנדבת איתי פעמיים בשבוע למשך שלוש שעות לכל משפגש.

אנחנו נותנות אוכל שתייה לכלבים והחתולים האבודים או אלו שרק נולדו וננטשו על ידי אימם וכמובן משחקות איתם ומשרות אליהם המון חיבה. הכלבים והחתולים במציאות הרבה יותר מרגשים ומצחיקים מהכלבים והחתולים שמופעים על לוחות שנה, אבל כמובן שאי אפשר להשוות. יצור חי הוא עולם ומלואו. ולהציל עולם ומלואו זו חוויה שאין לתארה והאושר והסיפוק הם פשוט אדירים עד שלא ניתן לתאר זאת בכלל במילים.

אז בתור צ'ופר אני מקבלת לוחות שנה מידי שנה בשנה. לוחות שנה מתוקים ויפים. אבל את הסיפוק שאני מקבלת מהתנדבות שלי אני יכולה להרגיש כל שנייה ושנייה ואין לי צורך בקבלת לוחות שנה כדי לזכור שכבר שנים על שנים אני מתנדבת ועדיין אין זאת מספיק.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה