יום ראשון, 1 במאי 2011

חיה על קופסאות ..

אני עוברת דירה. אז אני צריכה להתחיל לחשוב על אריזה של כל החפצים. עכשיו זה יהיה סיוט לארוז. יש לי כל כך מלא פיצפקסים קטנים שאני לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל. לפחות יש לי ידיד שעובד בבית דפוס אז הוא הצליח להשיג לי המון קרטונים של אריזות שהן עדיין בכלל עוד לא מקופלות לארגזים.. מדובר באריזות חדשות דנדשות.

אני צריכה עכשיו להתחיל לעשות הפרדה בין דברי מטבח, לספרים, לבגדים, לכלי ניקוי וחומרים היגייניים שונים למיניהם. בטוחה שייקח לי לפחות יומיים שלושה עד בכלל אתאפס של עצמי ועל כל כמות העבודה שעתידה לפני. אריזה של כל חפצי תהיה אכן משימה לא קלה.

לכן קראתי למספר חברות שיבואו ל"עזרת חבר". תמיד יותר נעים לעשות עבודה ביחד, במיוחד עבודה שלא נחמד ושלא רוצים לעשות. חברותיי באו לעזרתי. הן אפילו הביאו נשנושים ודיסקים של שירים כדי שיהיה יותר נחמד ונעים. אני ממש מעריכה את המעשה שלהן. זה היה כל כך מתחשב ונדיב מצדן. בעזרתן הבנתי שהשד לא כזה נורא כמו שחשבתי והתחלתי לארוז במהירה יותר ויותר ככול שהתקדם היום. אריזה לא דבר כזה מסובך בסופו של דבר. יש ארגז לכל דבר ופשוט התחלתי להעמיס כל ארגז עם התכולה המתאימה לו. לאט לאט התחילו ארגזים להיערם על גבי ארגזים וכל ארגז שנוסף הרגשתי סיפוק רב.

בסוף היום כבר שמתי לב כי אני וחברותיי הצלחנו לארוז את כל הספרים וכל כלי המטבח. נשאר לי רק לארוז את בגדיי ולחשוב על הובלה עבור המיטה, השידה וכו. אבל החלטתי כי להיום עשיתי מספיק. אריזה שכזו מספיקה בהחלט להיום ואני וחברותיי החלטנו לפנק את עצמינו בגלידה טובה עם המון שוקולד, סירופ כרמל וכל טוב (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה