יום חמישי, 5 במאי 2011

תמונות: ימים שמחים!

זוכרים את זה שאנשים היו הולכים לחנות צילום ומפתחים תמונות? זוכרים את האלבומים שהיו בשלל צבעים וגדלים. אני בחורה של פעם. אני מתגעגעת לאלבומים. עכשיו כולם רק פותחים תיקיות על המחשב ושומרים שם את כל התמונות. מזל שיש פייסבוק שככה אנשים יכולים לראות תמונות של אנשים אחרים, חברים וקרובי משפחה. לפני הפייסבוק התמונות היו סתם נמצאות על המחשב ואף אחד לא היה רואה אותם. אבל אני הכי אוהבת, או לפחות הכי אהבתי, את המפגשים החברתיים שהיינו נפגשים ומראים אחד לשני אלבומים. זה חסר לי ממש. לפחות היום יש ההדפסה על קאפות.

למעשה הדפסות על קאפות יוצרות תמונות ממש יפות בטיב ממש טוב. אז החלטתי שאת התמונות היותר טובות, אם אני לא מפתחת,לפחות שאני אעשה הדפסות על קאפות, ואתלה אותן על הקירות, ככה שכל מי שעובר ליד חדרי יוכל לראות אותן. איזה רעיון גאוני. וגם ההדפסות האלו ממש יפות. אני מרוצה מהרעיון שלי. אין לי בכך שום ספק.

אז תליתי שתי הדפסות על קאפות. אחת זאת תמונה שלי ושל המשפחה של טיול שעשינו שנה שעברה. כולם נראים מאושרים כל כך סביב שולחן במסעדת הבשרים שאכלנו בה. האוכל שם היה ממש טעים ולא יקר. שתינו יין טעים ולא יקר במיוחד ואכלנו עד שהתפוצצנו. זה היה יום ממש טוב. ההדפסה השנייה מתוך שתי ההדפסות על קאפות שעשיתי הייתה תמונה שלי ושל חברות. זה היה יום הולדת של אחת החברות ועשינו פיקניק בפארק הירקון. כולן ממש נהנו. זה היה יום שמשי ומזג האוויר היה ממש טוב.

אני ממש שמחה על הרעיון של הדפסות על קאפות שלי. כל אחד שעובר ליד החדר שלי מחמיא לי עליהן. יש לי לפעמים כאלו רעיונות מקוריים. ממליצה לכולם בחום לעשות הדפסות על קאפות ולהוסיף המון נוי ושמחה לחדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה