יום שני, 23 במאי 2011

רוצה להיות אימא

איזה כיף זה מתקנים מתנפחים. טוב מודה שאני כבר לא ילדה קטנה אבל עדיין ממש כיף לי! עכשיו הייתי במסיבת הפתעה ליום הולדת של אחיינית שלי ואחותי החליטה שהשנה היא מביאה מתקנים מתנפחים לה ולילדים. איך כל הילדים שמחו וצהלו. באמת שאין יותר כיף מזה. כולם נופלים על כולם כל הזמן וצוחקים וצוחקים ורק עוד צוחקים. ואין הרגשה יותר נעימה וחמימה מאשר לשמוע אותם צוחקים. אני כל כך מאושרת. ילדים גורמים לי לאושר עילאי. צריכה כבר לעשות ילד קטן משלי. אני אהיה אימא פשוט מעולה.

בטח אהיה מהאימהות שהן לא קשוחות מידי אבל יודעת להציב גבולות אבל אדבר עם הילדים בגובה העיניים וממש אשמח לראות אותם גדלים ולהתחיל לנהל איתם שיחות ערניות ככול שהם יגדלו. ואז גם אני אוכל לעשות להם מסיבות עם מתקנים מתנפחים ואוכל לקנות להם שטויות ולהקשיב לשטויות שלהם. אני כבר לא יכולה לחכות.

אבל בינתיים יש לי את האחיינית שלי שאני פשוט מתה עליה. ואני כל כך מאושרת עם כל שנייה שאני יכולה להיות איתה. ועכשיו אנחנו שתינו קופצות על מתקנים מתנפחים וצוחקות עד השמיים. איזה יום כיפי זה היום הזה. השמש זורחת הציפורים מצייצות ואני עם אחיינית שלי מבלה ואין יותר טוב מזה. אין יותר משמח מזה.

לא יכולה כבר לחכות לשנה הבאה ולחגוג איתה עוד שנה נפלאה שאני מכירה את הילדה הכי נפלאה בעולם. ומה שבטוח זה שגם שנה הבאה אבקש מאחותי מתקנים מתנפחים ליום הולדתה. זה כיף שאין כמותו. גם לראות אותה כל כך שמחה עם כל חבריה זה כל כך משמח את ליבי שמחה כזו טהורה ועצומה. שיהיה לה הכי במזל טוב שבעולם (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה