יום ראשון, 15 במאי 2011

מועדון ארוחת בוקר

קשה לי לראות את כל האנשים שמחכים ועומדים בקניון וקונים ארוחת צהריים בפנים שפופות וחסרות אנרגיה. אני לא מבינה איך אנשים מגיעים לכאלו מצבים של אי זמינות של אנרגיה. לפי דעתי הם פשוט לא אוכלים נכון. אם הם היו אוכלים נכון האנרגיה שלהם הייתה נכונה יותר. כמו שצריך דלק כדי שמכונית תיסע צריך מזון כדי שבני האדם יפעלו באנרגיה זורמת. בגלל זה חשוב ביותר לא לפספס ארוחת בוקר טובה ומזינה ולפתוח איתה את היום ולהזין את הגוף באנרגיה ובכוח.

ארוחת בוקר צריכה לכלול חביתה ושתי פרוסות לחם והמון ירקות ומיץ של פרי כלשהו ואפשר גם קפה בסיומה של הארוחה. זהו מזון בריא! ארוחה שכזו מבטיחה כי לא תהייה רעב עד שעות הצהריים המאוחרות ומבטיחה אספקה של אנרגיה רבה. אני פותחת כל יום עם ארוחת בוקר מפנקת שכזו. קודם כל אני מרגישה שאני אוכלת בריא אז זה אוטומטית משפר את ההרגשה שלי וגם הארוחה עצמה משפרת את ההרגשה שלי כי היא מזינה ובריאה. מזון בריא וטוב הוא המפתח לחיים טובים יותר ובריאים יותר.

כולם אומרים לי שקצב החיים שלנו בארץ לא מאפשר להם לאכול ארוחת בוקר ויש להם מזל בכלל אם הם מספיקים לשתות את הקפה על הבוקר. אבל מזון שאתה מכניס לתוך גופך זה מה שאתה ואנשים לא מבינים את זה. אם אתה רוצה להיות בריא ומאושר אתה חייב לפנות את הזמן ולאכול ארוחת בוקר מסודרת ומזינה. חשוב גם לעשות הפסקות קטנות מהחיים במיוחד במדינה לוחצת כמו המדינה שלנו. אם תדרוש את הזמן הזה בשביל לאכול בצורה מסודרת ונינוחה גם המשך היום שלך יראה כך.

כל אחד צריך להתחיל לחשוב על אורח חייו ולראות אם מתאים לו אורח חיים אחר - שונה. אם כן תיקחו את עצותיי ויישמו אותם באם זאת רצונכם. אבל מה שבטוח הוא כי מזון הוא אנרגיה לחיים. הקפידו לאכול ארוחת בוקר, זאת הארוחה החשובה ביותר ביום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה