יום שלישי, 12 באפריל 2011

אני, בכוחות עצמי

נמאס לי מהעיצוב שלי בבית. הכול לבן ויש תחושה של ריקנות. החלטתי לשפץ ולהוסיף. להפוך את הבית שלי למקום קצת חם ונעים יותר. חברה שלי עברה לא ממזמן לדירה משלה והבחורה הקודמת שגרה בדירה הדביקה עם דבקים מיוחדים על החלון זכוכית של במטח דוגמא של טפט עם פרחים ואני ממש נדלקתי על הרעיון. והתחלתי לחפש טפטים שונים עם פרחים עדינים ואדומים לזגוגיות החלון, עבור הקירות ועבור האריגים שבאמבטיה.

החלטתי הפעם שאני מטפלת בבית שלי לבד. אז קניתי דבקים שמתאימים להדבקת טפטים מסוג זה והתחלתי במלאכה. על הזגוגיות הדבקתי טפטים של חמניות ובאמבטיה טפט של סיגליות וגם הדבקים טפטים על ארון הבגדים. כל המלאכה גרמה לי סיפוק רב והחלטתי להעביר את הבית שיפוץ כולל. ושוב החלטתי שאני זו שתעשה את השיפוץ לבד ללא כל עזרה לגמרי בכוחות עצמי.

אז קניתי שפכטל לטיוח, צבעים לבנים ובצבע באז, דבקים וסטרפים של ציורים של עלים שאפשר להדביק על הקירות. תכננתי לצבוע את הסלון וחדר השינה בצבע באז ואת המטבח בצבע לבן. אבל קודם כל דאגתי לכסות את החורים שנוצרו על הקיר ואז שייפתי ורק לאחר מכן דאגתי לצבוע. לא היה קל לעשות את כל המלאכה לבד והאדים של החומרים והאקונומיקה ובצבעים עשו לי קצת סחרחורות מידי פעם.

אבל ברגע שהמלאכה הושלמה הייתי ממש מרוצה. חדרי השינה והסלון הצבועים בצבע באז מילאו את החדר בחום והמטבח לפתע פתאום נראה כחדש לחלוטין. הקישוט האחרון והסופי ליצירת חדר השינה החדש היה הסטרפים בציורים של העלים שקניתי. לקחתי את הדבק שקניתי ולהתחלתי להדביק. אולם בסוף התברר לי שקניתי את הדבק הלא נכון. שבתי לחנות והפעם קניתי דבקים מתאימים. התוצאה הייתה מושלמת. כיף לי לחזור לביתי הקט החם ששופץ בידיי שלי ושלי בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה