יום חמישי, 9 ביוני 2011

אנא קראו והעבירו הלאה

לא אוהבת לראות עצים עם חריתה עליהם. זה עושה לי ממש לא טוב. לא מבינה איך אנשים יכולים להשחית את הטבע היפה שלנו. יש לנו רק ארץ אחת והיא כל כך מיוחדת במינה. בין אם זה הצפון הירוק והיפה לבין הדרום המדברי הצהוב ועד למרכז שמאוכלס בהמוני אנשים. כל אחד צריך לשמור על ארצנו היפה גם בשביל שלנו יהיה יותר נעים וגם כדי שלאחרים יהיה יותר נעים. במיוחד לשמור על הטבע שלנו ועל העצים. כי לא נשאר הרבה וחשבו לשמור על מה שכן יש.

לכן אני מתעצבנת כל כך שאני רואה חריתה על העצים. למה להשחית? למה לא ליהנות מהיופי שיש ולתת לו את המקום שלו ואת הכבוד המגיע לו. אני לא מבינה אנשים לפעמים. זה מעבר לבינתי. זה באמת לא בסדר. מקווה שכל אחד יוכל לקרוא את מה שאני כותבת כרגע וישקיע כמה דקות לאחר מכן באמת להרהר עם עצמו מה הוא עושה למען הסביבה שלנו. ואם אתה לא תורם אנא על פי כמה וכמה לפחות שלא תזיק.

עצים עם חריתה זה ונדליזם! חשוב שכולם ידעו את זה. אבל חוץ מלהשחית ולהרוס הייתי ממש שמחה אם אנשים היו עושים טוב למען הטבע שלנו והסביבה. כי אם אפשר לעשות טוב ולא לעשות רע עדיף לעשות מעשה טוב, כי רק ככה נפרה את הסביבה שלנו בטוב שתביא רק עוד טוב. וגם זה מעגל חיים, ממש כמו הטבע שלנו.

לפיכך אני מבקשת מכולם, כל פעם שאתם רואים חריתה על עץ, כל פעם שיש פסולת בידיכם, שנייה חשבו איך אתם יכולים להפוך את העולם לעולם טוב יותר. זה כל בקשתי אליהם. לא מדובר בבקשה גדולה אולם היא בקשה שתשנה את העולם! אנא מכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה