יום שני, 6 ביוני 2011

שיטת המדבקות ליום צוהל

כל פעם שיש לי יום טוב, אני שמה מדבקות של סמיילי בלוח השנה, שהיה לי יום טוב. נשמע רעיון טיפשי, אבל זה ממש עובד. ימים שעליהם לא שמתי בהם סמיילי, אני חושבת טוב טוב עם עצמי למה לא היה לי סמיילי ביום הזה. לרוב התשובות הן מורכבות, אבל אם אני מנסה להפשיט את כל המילים והתלונות והטענות, בסוף אני מבינה באמת שיש מקור אחד לכל מכאוביי, שקושרים לאותו יום ספציפי ואז עוד סתם דברים מפריעים לי או מרגיזים אותי.

אבל רוב הימים הם ימים של מדבקות עם סמיילי. קשה מאד להכעיס אותי או להעציב אותי או לבייש אותי. אבל מה לעשות. גם אני בן אדם וגם לי יש ימים לא טובים כמו לכולם. אז שיטת מדבקות הסמיילי היא שיטה מעולה לחיים מאושרים ושמחים יותר ואני ממליצה אותה לכל חבריי ומכריי ולכל מי שיקר לי.  ממליצה לכל אחד ואחת לנסות אפילו רק לחודש, כמה דבילי וילדותי זה נשמע. אבל זה עובד. אין כמו חשיבה חיובית ולרצות שיהיה לך טוב.

אם תחשוב טוב וחיובי אז יהיה לך טוב. בגלל זה השיטה של מדבקות הסמיילי היא שיטה מעולה להתבוננות על היום שעבר ועל הרצון שהיום עצמו יהיה טוב, על מנת שיהיה אפשר לשים כמה שיותר מדבקות של סמיילי על הלוח. אני אוהבת להשיג את הסמיילי שלי בסוף היום. אני מרגישה בסוף כל יום של סמיילי בריאה יותר ומאושרת ויותר.

אנשים שמחים הם אנשים שעושים שמח לא רק לעצמם, אלא גם לאחרים. בגלל זה ממליצה לכם גם להעביר את שיטת מדבקות הסמיילי, לכל מי שאתם אוהבים ובעצם לכל מי שאתם מכירים. שיהיה לכולנו יום כתום! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה