יום חמישי, 9 ביוני 2011

המלאכים הקטנים פשוט שיגעו אותי

אני לא יודעת מה לעשות עם כל ה- אריזות האלה. הילדים אצלי בגן פשוט השתגעו. מה הם חושבים לעצמם. אני לא מוכנה לטרור הזה. נכון אמרו שהיום נעשה יצירה באומנות אבל לא העליתי על דעתי שהם יעשו יצירות עם קרטונים של אריזות. עכשיו כל הגן פה מבולגן ולא יודעת אם יש לי בכלל היום זמן לעשות סדר וניקיון בכול הבלגן הזה. לא יודעת איפה לשים את הידיים שלי קודם. זה לא עסק ככה. אני צריכה עוזרת גננת.

אבל למצוא עוזרת גננת זה סיפור לא קטן. במיוחד היום עם כל הבלגן עם ה- אריזות האלה, דווקא היום שאני הכי צריכה עזרה, דווקא היום יש כל כך הרבה בלגן. אם הייתה לי עוזרת גננת, הדברים היו נראים אחרת. בטוחה שעם עזרה קודם כל הייתי קצת יותר רגועה ולא הייתי בלחץ כל הזמן והייתה אווירה יותר נעימה, כי גם אני הייתי משרה אווירה יותר נעימה. מקווה שהכול יסתדר לי בסופו של דבר ואולי כן אמצא עזרה, אולי כן אמצע עוזרת גננת אחרי הכול.

עכשיו אני צריכה לנקות אחרי הילדים שלי. לאסוף פה את כל ה- אריזות ולקוות שהם לא יעשו יותר בלגן, מאשר שהם כבר עשו. אבל ככה זה עם ילדים יש תמיד בלגן וכמה שיותר בלגן אז הגן נראה יותר שמח ואם הגן נראה יותר שמח, אז באים יותר אימהות עם ילדים והאווירה בגן היא יותר של רעש והמולה, אבל מדובר בשמחה והמולה של ילדים, שהיא תמיד נוגעת ללב ומשמחת.

אז אני מתחילה עכשיו לסדר את כל הבלגן ולסגור את כל סיפור של יצירות האומנות מ- אריזות מאחורי ולא להציע יותר אף פעם יותר בעולם לילדי לעשות יצירות אומנות. על מה בכלל חשבתי והחל ממחר להתחיל לעשות ראיונות עבודה לעוזרת גננת. די! אני לוקחת את עצמי בידיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה