יום חמישי, 9 ביוני 2011

האוכל הכי טוב

איזה מזל שיש תוויות של תאריכי תפוגה על מוצרים. זה פשוט מזעזע להרגיש לא טוב. אני אוהבת אוכל ואני אוהבת אוכל טוב, אז מזל שיש את אותן ה- תוויות, כי האוכל שאני מגישה, אני אוהבת להגיש את האוכל הכי טוב וכל מי שרק אוכל את האוכל שלי ממש מרוצה וכל הזמן רק אומר שהוא רוצה רק עוד ועוד לטעום ולאכול מהאוכל שאני מכינה.

אני יודעת להכין הכול, החל משקשוקה ועד למוקפץ עם ירקות ועוף. אני נורא אוהבת לבשל ואין כמו הבישול שלמדתי מאימא ועכשיו אני מכינה אותו למשפחתי ולחבריי. כולם פשוט מלקקים את האצבעות. אני כל כך אוהבת לראות את כולם נהנים מהאוכל ואחר כך מבקשים ממני את המתכונים שלי ושל מה שהכנתי. אני כמובן שמחה לשתף, אבל אומרת לכולם שיש לבדוק את ה- תוויות של המוצרים שאותם הם קונים ולשים לב שהם קונים את המוצרים הכי טוב כי זה המפתח להצלחה של האוכל.

אם אין בסיס טוב, אז גם ההמשך יראה בהתאם וחשוב לשים דגש על כך מאד. בגלל זה אני אוהבת להגיד את זה לאנשים כי לפעמים הדבר שהכי ברור הוא למעשה הדבר שהכי הרבה אנשים שוכחים אותו. אבל טוב שיש אותי, בכדי שאני אזכיר להם זאת. שהכי חשוב להסתכל על תוויות וזה לא נושא שיש לקחת אותו כמובן מאליו כלל וכלל.

אני כמובן גם למדתי ממתכונים של אחרים אז אני ממש שמחה שאני יכולה להעביר הלאה לאנשים את המתכונים שלי. רק ככה לומדים. מניסיון של אחרים. אז אני למדתי על הדרך הקשה שחשוב להסתכל על תוויות ולכן אני מעבירה את זה הלאה לאנשים. זה מאד חשוב לי שהאוכל תמיד שמוגש לי ולאהובי יהיה הכי טעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה