יום חמישי, 9 ביוני 2011

אולד פאשן

איך אני לא יכולה לתפקד בלי יומנים. זה פשוט משגע אותי כל האנשים האלה שסומכים על הפלאפון שלהם בכדי שיזכיר להם דברים או על המחשב שלהם. אין אפשר לסמוך על טכנולוגיה? היא מתקלקלת כל כך מהר. היא כל כך לא אמינה. כל אחד יכול לפרוץ אל תוך המחשב ולגנוב את האינפורמציה. אז תקראו לי "ישנה", תקראו לי "לא מעודכנת", תקראו לי "לא מתקדמת", אבל אני אוהבת לרשום ביומנים את הפגישות שלי וימי הולדת של חברים ומשפחה וכל שאר האירועים כאלו ואחרים.

אז אני עדיין מסתובבת עם יומנים גדולים בתוך התיק שלי. לא יכולה בלעדיהם, אין מה לעשות. חברות שלי צוחקות עלי, שכמעט בכל שיחת טלפון שיש לי, אני נוהגת לשלוף יומן כזה או אחר ולרשום את התוכניות העתידות. אני אוהבת לעשות סדר בדברים ואני אוהבת לארגן דברים ואם אין לי יומנים, אני פשוט לא יכולה לתפקד. אני לא יכולה לעשות סדר ולארגן דברים. זה פשוט בלתי אפשרי.

למשל היום, אם לא היה רשום לי ביומנים שיש יום הולדת לבת דודה ,לא הייתי נכנסת באמת לפייסבוק ומחפשת אם למישהו במיוחד יש יום הולדת. אם זה רשום לי ביומן, זה מספיק חשוב. ואז אני יכולה להתקשר ולמסור מזל טוב. לא הייתי יכולה לעשות את זה, אם לא היו יומנים. שזה אמצעי מאד שימושי ויעיל וגם כיף לקבל אותו מתנה בתחילת שנה וגם למסור בתור מתנה בתחילת שנה.

יש יומנים גם ממש יפים. למשל עם כל מיני ציורים של מיקי מאוס עבור ילדים קטנים, או למשל ציורים של פרחים ונופים מרהיבים בעבור המבוגרים או כל מיני תמונות מתוך סרטים. לא חסר שלל של יומנים עם שלל של תמונות על גבי היומנים. נשאר רק לבחור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה