יום חמישי, 2 ביוני 2011

חדוות הקריאה

איך אני אוהבת להרגיש שאני תורמת לסביבה. קודם כל אני בחיים לא אקנה ספר. זה נראה לי בזבוז ממש מיותר. אני לא מדברת על ספרי לימודים שיש בו באמת צורך חוזר ונשנה, אלא על ספר קריאה. כי הרי קוראים ספר קריאה פעם אחת ואז הוא על המדף ולא עושים איתו יותר כלום והוא סתם יושב על המדף ותופס אבק. אני מרגישה שאני פוגעת בעצים ולא עושה להם טוב. שאני מזהמת את הסביבה ולא שומרת עליה ורק מוסיפה עוד זיהום על הזיהום, שכבר יש. בגלל זה גם מאד חשוב לי כל העניין של מחזור נייר.

אין דבר יותר הגיוני מאשר למחזר נייר. במקום לכרות עוד ועוד עצים כלומר לכרות עוד ועוד חיים אז אפשר לעשות שימוש חוזר במה שכבר יש. בגלל זה גם אני ממש שמחה לגבי הטרנד החדש שנוצר שמתרחש כרגע בבתי קפה והוא הספרים שעומדים על הכוננית ושאנשים יכולים להחליף ספר תמורת ספר או להחליף ספר תמורת ספר ועוד תשלום סמלי בלבד. יש גם פרסומת גדולה על הכונניות עד כמה חשוב לחסוך בעצים ועל חשיבות של מחזור נייר.

אני ממש שמחה על היוזמה הזאת. מי שחשב על זה ויזם את זה והוציא את העניין לפועל הוא פשוט גאון. אז עכשיו תמיד יש לי תירוץ למה אני רוצה לצאת לבית קפה. לא רק שאני אוהבת את כל מי שעובד שמה, עכשיו אני מוצאת את עצמי שעות בבית קפה וקוראת ספרים מהכוננית שצועקת על חשיבות מחזור נייר. אין יותר אושר מזה.

אז מצאתי לעצמי עוד שמחה נוספת מלבד מחזור נייר. עכשיו אני יכולה גם לשבת לקרוא ספר בשקט ולא מרגישה רע גם הוא הספר נמשך על שבע מאות דף. שיהיה לכולם קריאה מהנה!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה