יום רביעי, 15 ביוני 2011

סיומה של תקופה

איך אני שונאת את הריח של השיפוצים. החליטו עכשיו שמשנים את כל הצורה של המשרד. תמיד היו לי חדרונים קטנים ועכשיו רוצים לעבור לשיטה של חלל פתוח אז עושים עכשיו הכול בכדי להפוך את המקום למקום יפה יותר, אבל זה אומר בינתיים לעבוד שכול הזמן הפועלים מסתובבים מתחת לרגליים שלך וזה ממש לא נוח. זה די אפילו משגע נורא. הריח הוא נוראי וגם יש פה המון רעש והמולה ואני עדיין צריכה להתרכז בעבודה שיש לי לעשות. אבל לפחות עוד שבוע אני יודעת שהם עתידים לסיים את העבודה ואז הם רק צריכים לעשות פוליש ואז כל התקופה הזאת תסתיים.

זו הייתה תקופה גם די ארוכה. לפחות כבר כמה חודשים שאני מסתובבת עם כל הרעש והלחץ הזה לסיים את העבודה שלי בזמן ותחת תנאים לא נוחים לעבודה. זה היה בהחלט לא פשוט אבל נראה לי שאני עמדתי במשימה. אני אוהבת את העבודה שלי ואני מסוגלת לאטום את עצמי מהתנאים הסובבים אותי. לא כל אחד יכול ומסוגל לעשות את זה אבל יש לי את היכולת הזאת ואני מרוצה מכך. כבר מחכה שיעשו פוליש פה ואני אוכל לחזור לשבת בצורה נורמאלית על כיסא ושלוחן.

אם הם כבר יעשו את ה- פוליש זה יהווה סממן לסוף התקופה הזאת. אתם לא יודעים איך אני מחכה לזה. אני אוהבת את השקט שלי. אני אוהבת סביבת עבודה שקטה ונעימה. ככה אני מרגישה שלווה יותר ואין הרגשה יותר חשובה מאשר תחושת השלווה.

אני יודעת שכאשר הפועלים יעשו פוליש באותו היום אני וחברה מהעבודה נלך לפנק את עצמינו בארוחת צהריים מפנקת וטובה. נעשה מהיום הזה חגיגה גדולה. האמת, בא לי ארוחה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה