יום רביעי, 22 ביוני 2011

המקום הקט שלי לשים את הראש בנחת

לינה כפרית זה הדבר הכי כיפי שיש בעולם. זה פשוט לזנוח את כל החיים העירוניים וללכת להירגע קצת בטבע מול המרחבים הגדולים. אין הרגשה יותר נעימה של חופש מאשר להשקיף על הנוף ועל ההרים ועל הירוק ועל הדשא ולשמוע את הציפורים ולהריח את הריח האוויר הצלול של הפרחים. הכול כל כך רגוע ושליו בעת חופשה. הלוואי וככה יכולתי להרגיש כל יום ויום. אבל בינתיים אני מסתפקת ב- לינה כפרית על מנת לקבל את השקט שאני חפצה לו כה רבות.

אני לא מאמינה שקיימת פיסה של שקט כל כך טהורה כפי שאני חווה אותה כאשר אני עושה לינה כפרית בצפון. זה נחמד ומרגיע לדעת שיש לי פינה שאני תמיד יכולה לברוח אליה ללא כל חששות וללא כל פחדים ותמיד לקבל את קצת השקט והרגוע שכל כך חסר לי ביום יום. מקומות מפלט אין רבים ואני שמחה על המקום הקטן והשליו שמצאתי לעצמי. אין זו הרגשה יותר שמימית מזו.

אני מקבלת גם ביחד עם החופשה גם ארוחת בוקר גדולה ומפנקת. זה לא רק לינה כפרית מרגיעה אלא גם ארוחת בוקר מזינה ובריאותית. תמיד אחרי שאני נמצאת בצפון אני מרגישה שהצטברו לי המצבורים והכוחות ואני מרגישה כמו חדשה להתחיל שוב תקופה לא קלה אבל אני מוכנה ומזומנה לכול. ותמיד יודעת שכאשר ארגיש שאוטוטו אני עומדת לקרוס אז אני יש בורחת לצפון לפינה הקטנה שלי באזור הלינה הכפרית שלי.

מקווה שלכל אחד ואחד יש את המפלט הקט שלו כמו שלי יש את ה- לינה כפרית שלי, כך שלכול אחד יש את ה- לינה כפרית משלו. חשוב לשמור על שיווי משקל בחיים וזו אפשרות ודרך אחת לממש זאת. שתהיה חופשה מהנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה