יום שני, 6 ביוני 2011

אין כמו אהבה של אימא

אין כמו לפתוח אריזה של מתנה. אני הכי אוהבת ימי הולדת בדיוק בגלל סיבה זו בדיוק. כמובן יותר חשוב לי בימי הולדת זה שאני נפגשת עם חברים ומשפחה ולקרוא את כל כרטיסי הברכה שכתבו לי, אבל בסופו של יום לאחר שכל החגיגה נגמרת, ואחרי שהרימו אותי על כיסא והנרות כבר כבו, מה שנשאר זה המתנות. אני תמיד נוהגת בסיומה של יום הולדת להתיישב לבד בחדר ולשים מסביב את כל המתנות.

אני אוהבת לפתוח את ה- אריזה של המתנות לאט לאט. אני קוראת את הברכה ולאחר מכן אני פותחת את ה- אריזה לאט לאט ובודקת איזו מתנה קיבלתי ליום הולדת. בדרך כלל אני אוהבת גם לשמור את האריזות של המתנות. זה גורם לי לחשוב על יום ממש טוב שהיה לי- יום היום הולדת.

אין כמו לקבל מתנות ביום הולדת. זה סיום מושלם של יום מושלם. בגלל זה אני אוהבת לפתוח את ה- אריזה של המתנות השונות ממש לאט כדי למשוך את הרגע של יום היום הולדת רק עוד קצת. זה הרגשה נורא מיוחדת לקבל מתנות מאנשים שאני אוהבת. רואים שלאנשים איכפת ממני ושאני יקרה להם וניתן לראות לפי המתנות שהם מכירים אותי ויודעים מה אני רוצה ומה אני צריכה. אולי לשם כך גם יש ימי הולדת, כדי שאנשים יוכלו להביע כמה הם אוהבים ומעריכים אותך ולומדים להכיר אותך במהלך השנים.

כבר לא יכולה לחכות לשנה הבאה. כבר לא יכולה לראות איזה מתנות אני אקבל ואיך שאני אפתח את האריזות ממש לאט. אבל את ה- אריזה שאני הכי אוהבת לפתוח לאט היא המתנה מאימא. היא מכירה אותי הכי טוב בעולם ותמיד המתנה שלה היא המוצלחת ביותר ולא בגלל המתנה עצמה אלא כי קיבלתי את המתנה מאימא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה