יום שני, 4 באפריל 2011

התחלות

תמיד בראש השנה יש לי את אותה הבעיה.. להחליף לוח שנה... כבר עד שהתרגלתי ללוח שנה של שנה שעברה הגיע הזמן להחליף לאחד חדש... וחבל דווקא ממש אהבתי את הנושא של החתולים על לוח השנה שלי. בינואר חתול סיאמי יפיפה, במרץ חתול חבוק בחיק של כלב, במאי חתול משחק בכדור צמר, ביוני אימא חתולה עם גוריה ובאוגוסט חתול שרוע על הדשא משתזף.

אז תמיד בתחילת שנה אני יוצאת למסע בעקבות לוחות שנה חדשים. כי אני לא צריכה רק לוח שנה חדש בשבילי, אני צריכה לוח חדש להורי, אחי, גיסי ולאחיינית הקטנה והחמודה שלי. חשוב שלוח השנה יהיה גדול ובולט, אבל לא גדול מידי, ככה שיהיה אפשר לתלות אותו על בקיר אבל שלא יתפוס את כל המשטח. חשוב שיהיה צבעוני ושמח וחשוב שיהיה תואם לאופי של כל אחד.. ככה שיאהבו את הלוח שנה החדש. זו משימה לא פשוטה אבל אני אוהבת לשמח את היקרים לי ומיד בתחילת כל שנה אני יוצאת למשימה.

להורי מצאתי לוח שנה עם ציורים של פרחים שונים לכל חודש. באוקטובר כלניות, בדצמבר חמניות, בפברואר במבוקים, במאי ציפורן ואוגוסט ורדים. לאחי קניתי לוח שנה עם דוגמניות. דוגמניות נעות על המסלול, דוגמניות מתאפרות, דוגמניות מצטלמות לקמפיין ודוגמניות בשטיפת מכוניות. לגיסי קניתי לוח שנה עם דמויות מהמיתולוגיה היוונית. בלוח השנה הזה תוכלו למצוא את זאוס, דמטר, הפייסטוס, הרמס, פוסידון ועוד. ולאחיינית הקטנה והמתוקה מתוקה שלי, שבכל פעם שאני רואה אותה אני פשוט לא יכולה להפסיק לחבק ולמחוץ, קניתי לוח שנה של בארץ', הדמויות האהובות עליה מתוכנית הטלוויזיה האהובה עליה.

יצאתי מהחנות בתקווה שלוחות השנה החדשים שלי ימצאו חן בעיני כולם. ורק אחרי שהלכתי מהחנות נזכרתי ששכחתי לקנות לוח שנה חדש לעצמי, אבל זה כבר אמרתי לעצמי אז אשמור ליום אחר. אשאר עוד ימים בודדים עם הלוח שנה הקודם. אולי אעלעל בו קצת לפני שאשליך אותו לפח ואקנה אחד חדש לקראת השנה החדשה שתבוא עלי ועל כל אהובי לטובה! וכמובן- שיהיה לי בהצלחה עם הבלוג החדש (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה