יום שלישי, 12 באפריל 2011

אני אוהבת למחזר!

יש לי תמיד כל כך מלא עיתונים בבית.. נראה לי שפשוט אני אוגרת עיתונים ומגזינים.. יוצא לי לעלעל בהם פה ושם אבל בדרך כלל אני בכלל לא קוראת ואז עוד עיתון נערם על עיתון נוסף ונוסף. בסוף תמיד למרגלות המיטה יש לי ערימה בגודל הר של עיתונים. חבל על כל הנייר הזה.. סתם נייר מבוזבז.. מסכינים העצים... מזל שקם הגאון וחשב על מחזור נייר.

אז תמיד אני מפרידה בין זבל שהוא נייר לשאר הזבל ודואגת לשים את הנייד בפח שרשום עליו מחזור נייר מתחת לבית. אני מקווה שגם השכנים שלי נוהגים ככה... לא רק שהמוצרים מנייר ממוחזר עשויים מאיכות טובה אני גם ממש מתענגת מהעובדה שאני.. כן .. אני..היא זו שתרמה בעוד קצת למען איכות הסביבה שלנו ולמען אורח חיים בריא ונכון יותר. גם בשבילי וגם בשביל הדורות הבאים שעדיין לא כאן אבל יהיו.

ובטוחה שאם כל אחד יאמין ויחשוב שהוא כן משפיע, שהוא כן משנה, אז העולם יהיה מקום נעים יותר ובריא יותר בעבור כולם. כי צעד קטן של אדם אחד כזה או אחר יכול להשפיע. כי אם אדם אחד ואז עוד אחד ואז עוד אחד ידע על חשיבות מחזור נייר זה ישנה בסופו של דבר. כי צעד קטן לאדם הוא צעד גדול לאנושות.

ולא רק נייר אפשר למחזר. היום אפשר למחזר בטריות, בקבוקים מפלסטיק, בקבוקי שתייה ועוד ועוד. מחזור נייר הוא רק חלק מעולם המחזור שקיים. ממליצה בחום לכולנו להתגייס למאמץ ולהתחיל למחזר. לא רק שהסביבה תהיה נקייה יותר אלא גם איכות החיים שלנו תהיה טובה יותר. נהיה בריאים יותר, נשום אוויר נקי יותר ונגן על ילדינו מחזון של אסון אקולוגי קשה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה