יום שני, 4 באפריל 2011

יום הולדת חגיגה נחמדת!

לחברה הכי טובה יש עוד מעט יום הולדת בקרוב והחלטתי לעשות לה השנה מסיבת הפתעה. אז עכשיו  צריך להודיע לכולם על מקום ועל שעה, צריך שחברה אחרת תדאג להסיח את דעתה ולצאת איתה לבלות, וצריך להזכיר לכולם לא לפלוט שום דבר לידה. אבל מה שהכי חשוב הוא למצוא לה מתנה מגניבה.

אז חשבתי רבות ולבסוף נפל לי האסימון- דפוס משי ! זו מתנה מקורית, מגניבה, אני יודעת שאף אחד לא חשב עליה ואני בטוחה שהיא ממש תתלהב.  אז אני קונה לה בד לבן משי לבן ואבקש לצייר עליה איור של ציפור יפנית. היא תוכל לתלות את התמונה לצד השידה עם המראה הלבנה שלה וליצור לעצמה פינת איפור חמודה.

אני יודעת שהמתנה שלי תהיה אחלה של מתנה כי היא תזכיר לה תקופה טובה בחייה, את הטיול הגדול שלה במזרח! האמת שהיא חזרה ממש לא ממזמן ובגלל שהיא לא הייתה בארץ כבר מלא זמן די קשה לי להאמין שהיא באמת חזרה! היא חזרה מהטיול כל כך נרגשת עם מלא חווית ותיאוריות חדשות על החיים. ממש שמחתי בשבילה שלמרות כל חששותיה לטוס לחו"ל לבד, היא אזרה אומץ ונסעה. היה לה קשה להיפרד מכולם לכל כך הרבה זמן אבל היא הכירה מלא אנשים חדשים מתרבויות שונות ונראה שהיא ממש נהנתה! 

היא פרסמה את התמונות של כל האנשים החדשים שהיא פגשה וכל המקומות המרהיבים שהיא ראתה בפייסבוק שלה. אבל מה שהכי אהבתי לראות זה את החיוך הענקי שלה שיש לה בכל תמונה ותמונה. מקווה שמסיבת ההפתעה שתכננתי עבורה תעלה את אותו החיוך! וגם אם לא אני בטוחה שהמתנה שקניתי לה תעשה את העבודה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה