יום ראשון, 10 באפריל 2011

איזה יום שמח!

קמתי הבוקר, שתיתי קפה, התלבשתי, התארגנתי ויצאתי לעבודה. בדרך עצרתי לבדוק את הדואר וגילתי שם המון מעטפות. ממי לא קיבלתי מעטפה?? קיבלתי לשלם חשמל, ארנונה, כל מיני פרסומות למכירת נדל"ן (אוף למה הם שמים את זה בתוך מעטפות??), ובין כל המעטפות ראיתי מעטפה אחת שישר בלטה לי לעין.

המעטפה הייתה בצבע טורקיז זוהר. המעטפות האחרות היו לבנות ופשוטות. היא גם הייתה קצת יותר גדולה מכל שאר המעטפות ועל גבי המעטפה היה חרוט ציור של נהר ומעין צאלון בסוף הנהר ובקרע נוף הררי. רק מהסתכלות שנייה על המעטפה הבנתי שהצאלון הוא למעשה חופה... ונזכרתי!!! איילת מתחתנת!!! איזה כיף!!!
הזוג הצעיר והמגניב הזה.. שאני אוהבת לקרוא להם חבריי הקרובים ביותר.. זוג יונים... דוגמא למופת לזוגיות מדהימה ומיוחדת.... ה-ם מ-ת-ח-ת-נ-י-ם!! ואיזה יופי של מעטפות כדי לסמל את המאורע החגיגי!

ובתור זוג צעיר הם החליטו שלא ללכת על חתונה קונוונציונאלית... הם החליטו להקים אוהלים במדבר ולחגוג את יום הנישואים שלהם תחת חופה בין החולות ותחת כוכבי השמים. החגיגה תימשך שלושה ימים ושלושה לילות. בתוכנית על האש, וקומזיץ עד הבוקר וכמובן טקס החתונה עצמו. מקווה שהיא שלחה לכולם את המעטפות - זו תהייה גם הזדמנות מעולה להיפגש עם כל חברותיי ומכריי מימיי התיכון. כולנו חברים טובים אבל עם השנים כל אחד קצת הלך לדרכו ותמיד אירועים ובמיוחד אירועים שמחים ומרגשים כמו החתונה של איילת היא הזדמנות מצוינת להיפגש עם כולם ולהתעדכן בשלומם.

איזה כיף! אני ממש מתרגשת! אני צריכה ישר לאשר את השתתפותי לחתונה. בטח יהיה גם אוכל טעים ומוסיקה טובה. לאיילת ונמרוד יש פשוט טעם מצוין. בטוחה שהם גם מתכננים לעצב את אזור החתונה בצורה מיוחדת ושונה. רק לפי העיצוב של המעטפה אפשר לראות כמה הם מוכשרים מיוחדים ומקוריים. מעניין איך הגיבו שולמית רונית ואיריס כשהן ראו את המעטפות..?? בטח הן הגיבו כמוני וממש התפוצצו משמחה!! חייבת לדבר הערב עם רונית.. זזתי לעבוד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה